11 oktober, 2011

Zakaj FIŠ? (vaje 1)

S predmetom informatika sem se spoznala v osnovni šoli, v sedmem razredu. Kmalu sem spoznala, da me računalništvo zanima, in tako sem pristala na FIŠu. Ker pa to znanje informatike , ki se ga pridobila skozi osnovno in srednjo šolo ni dovolj in vem da je računalnik veliko več kot pa Word, Facebook in brskanje po spletu, sem se odločila da svoje znanje poglobim na Fakulteti za informacijske študije.
V prihodnosti se vidim kot informatik, ki ima dovolj obsežno znanje, da se zaposli v podjetju in tam uspešno opravljam svojo funkcijo. Ker pa me tudi zelo veseli delo z otroki, bi bila zelo vesela, če bi lahko to znanje, ki ga bom pridobila v nadaljnjih letih študija, posredovala mlajšim generacija, se pravi da bi bila učiteljica informatike.
 Poznavanje računalnika je dandanes zelo pomembno, saj se z njim srečujejo že vse generacije, tako starejše kot tudi mlajše. Če ti računalnik ni tuj, in ga zelo dobro poznaš, je po mojem mnenju le prednost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar